GYIK

Gyakori kérdések
 

Kérdéseimmel, észrevételeimmel hova fordulhatok?
Keresse ügyfélszolgálatunkat a vito@vitotuzep.hu-mail címen vagy a 
+36304579059 telefonszámon.

Figyelem! A megnövekedett bejövő hívások miatt telefonos ügyfélszolgálatunk várakozási ideje akár 30 perc is lehet. Kérjük, ha teheti vegye fel velünk írásban a kapcsolatot.

Megértését köszönjük!

A honlapon feltüntetett árak kizárólag weboldalon keresztül történő árajánlat kérés esetén érvényesek. A Vito kereskedés árai és a weboldalról érkező ajánlatkérésre megküldött árajánlataink árai, eltérhetnek egymástól. 

A termék van készleten?

A termékek állandó fogyása és rendelése miatt, nem tudjuk a rendelkezésre állást garantálni, így a várható szállítási határidőről, az árajánlatban tájékoztatjuk a pontos mennyiség ismeretében.

Bárhova kérhetek kiszállítást?
Az ország teljes területére szállítunk, de a szállítási költségek a terméktől és a mennyiségtől függőek.


Minél messzebb kérem a szállítást annál magasabb a szállítási költség?
A Vito Kft szállítási költségei súly és méret alapúak, így nem függ attól, hogy milyen messziről rendel magyarország hátárán belül.

Van a termékekre garancia?

Igen. Minden termékre – termékkörtől függően – egyedi garanciális feltételek vonatkoznak.

A feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák?
Igen, ezek az árak minden esetben tartalmazzák az Áfát.

Hol tekinthetők meg a weboldalon bemutatott termékek?
A legtöbb termék megtekinthető telephelyünkön, vagy a gyártó, beszállító bemutató termeiben, üzleteiben.

Átvehetem a termékeket személyesen is az egyedi rendelés után?

Visszaigazolást követően a Vito telephelyén átvehetők személyesen is az egyedi szerződéssel megrendelt termékek.

Weboldalunk több ezer terméke közül nem mindegyik érhető el azonnal!

Kérjük, hogy mielőtt személyesen átvenné a terméket, várja meg ügyfélszolgálatunk visszaigazolását, hogy a termék átvehető!  


Amennyiben a Vito telephelyén veszem át a megrendelt terméket akkor is ki kell fizetnem a szállítást?
Ez a megrendelt termék mennyiségétől és típusától illetve az aktuális készlettől függ.

Mikor kapom meg a számlát a vásárlásomról?
A számlát minden esetben mellékeljük a küldeményhez.

Biztosítanak segítséget az áru mozgatásához? Lesz aki beviszi a házba?
A szállítást vagy a gyártó, vagy a Magyar Posta Logisztika „háztól-házig” végzi. Szerződés szerint az MPL kézbesítő az áru mozgatására – az autóról történő lepakoláson túl – nem kötelezhető. Ezért kérjük a megrendelőinket, hogy biztosítsanak maguk mellé segítséget az áru átvételekor.

Mikor kapom meg a megrendelt árut?
A szállítási határidőt több dolog befolyásolhatja ( Pl. a megrendelés mennyisége, raktárkészlet, fizetési mód ). Minden megrendelés visszaigazolásakor meghatározzuk a várható szállítási időpontot. Készletes termék esetén akár már 3 nap alatt címre tudjuk szállítani a megrendelt termék(ek)et. Amennyiben az itt leírtaktól – bármilyen okból kifolyólag – előreláthatóan eltérünk, mindenképp időben jelezzük.

Milyen napszakban szállítanak?
A szállítócég gyűjtőfuvarban szállítja ki a küldeményeket, ezért pontos napszakot nem áll módunkban meghatározni. Viszont van mód csomagkövetésre, elektronikus előrejelzésre.

Mi történik ha épp nem tartózkodom a szállítási címen?
A Magyar Posta Logisztika a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Valamint a megrendelés során megadott telefonszámon az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. A küldemény kiszállításának harmadik kísérlete már külön egyeztetés alapján – esetlegesen felárral – oldható meg.

Hogy tudom kifizetni a megrendelt árut?
Előreutalás vagy telepi átvétel esetén utánvétes fizetéssel van lehetőség kiegyenlíteni a számlát. Személyes átvétel esetén van lehetőség bankkártyás fizetésre is.

Mi a teendő ha előreutalással szeretnék fizetni?
Amennyiben előreutalással szeretne fizetni, legyen kedves megvárni az ügyfélszolgálat visszaigazolását – speciális esetben egyéb kapcsolatfelvételt – és azután utaljon a megadott bankszámlaszámra, véglegesített megrendelés visszaigazolás és/vagy előlegbekérő alapján. Az utalás alapjául szolgáló dokumentum sorszámát kérjük a közleményben feltüntetni. A megrendelést minden esetben az utalás beérkezte után áll módunkban teljesíteni.

Hol tekinthetem meg az Adatkezelési Tájékoztatót?
Az Adatkezelési Tájékoztatót bármikor megtekintheti, letöltheti a weboldalról.

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?
Az egyedi megrendelésére kapott Visszaigazolásban kap értesítést a megrendeléseinek státuszáról.

Lemondhatom a megrendelésemet? Elállhatok a megrendeléstől?
Az internetes vásárlásokra a 17/1999. (II. 5.) számú, a a távollevők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet vonatkozik. Amíg a szállítmány nem került feladásra lehetőség van a rendelés lemondására. Amennyiben a megrendelt termék(ek) már kiszállításra kerültek a rendelet szerinti elállásra van lehetőség. Elállás esetén a visszaszállításról a megrendelőnek kell gondoskodnia. Az elállás a következőkre nem vonatkozik: nem rendeltetésszerűen használt vagy sérült termékekre, személyhez kötött, egyedi megrendelésekre, gyári kiszállításos rendelésekre. Mivel weboldalunk nem webshopként működik, így kizárólag egyedi rendelésként tudja emailben elküldeni ilyen jellegű igénylését.

Rendelésem utólagos módosítására van lehetőség?
Természetesen a szállítmány feladása előtt van lehetőség a módosításra. Speciális, egyedi megrendelés esetén ez a megrendelés státuszától függhet.

Mit tegyek ha olyan terméket keresek ami nem szerepel a weboldalon?
Vegye fel a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeken ügyfélszolgálatunkkal. Találunk megoldást!


Mit jelent, hogy „Csak Vito telephelyen átvehető!” egy termék?
Egyes termékek kiszállítása nem megoldható, körülményes, a szállítás ár/érték aránya nem gazdaságos. Ezek a termékek is rendelhetők egyedi szerződéssel, viszont csak a Vito telepi átvételt tudjuk biztosítani. Ha ezekkel a termékekkel más (kiszállítható) terméket is rendel, a komplett rendelést csak a Vito telephelyén veheti át.